Biodata Penuh Mawar Abdul Karim, Anak Kepada Pengasas Tudung Fareeda


Biodata Penuh Mawar Abdul Karim

  • Nama Penuh: Mawar Bt Abdul Karim
  • Umur: 27 Tahun
  • Asal: Pulau Pinang dan menetap di Bangi, Selangor dan Kuala Lumpur
  • Agama: Islam
  • Warganegara: Malaysia
  • Nama Suami: Fizo Omar (Pelakon)
  • Pekerjaan: Model dan Pengurus Pemasaran Jenama Tudung FAREEDA

Fakta Menarik Tentang Mawar Abdul Karim

  • Mawar Abdul Karim adalah anak kepada pengasas tudung popular, Fareeda.
  • Beliau telah berkahwin dengan pelakon kacak Fizo Omar  pada 10 November 2013.
  • Fizo Omar adalah lelaki bertuah kerana dia adalah cinta pertama Mawar. Menurut Fizo beliau sangat bertuah kerana dapat memiliki Mawar dan menjadi lelaki pertama dalam hidup Mawar.
“Saya rasa beruntung dan bertuah dapat jadi cinta pertama Mawar. Ia satu pengalaman baru pada saya. Sudah tentu sebelum ini saya pernah bercinta tapi ini pengalaman pertama bagi Mawar. Sepanjang kami berkenalan, Mawar mengingatkan saya detik-detik bagaimana saya mula-mula bercinta dulu. Dia lurus bendul. Saya suka menyakat dia. Dan sebenarnya kami berkongsi karakter yang sama. Disebabkan dia tiada pengalaman bercinta, jadi banyak lah kenangan manis dan unik, macam saya bawa dia candlelight dinner, saya suka tengok reaksi dia yang tak tahu nak kata apa-apa sebab terkejut”

kata Fizo ketika diminta mengulas mengenai kenyataan isterinya itu sebelum ini mengatakan Fizo adalah lelaki pertama yang bertakhta di hatinya.

Sama Cantik - Perkahwinan Fizo Omar dan MawarGambar Kahwin Fizo Omar dan MawarMawar Abdul Karim

Mawar Anggun Bertudung

Mawar Dengan Gaya Eksklusif Tudung Fareeda

 

Gadis Cun Mawar Fareeda

Gambar Cantik Mawar Fareeda Bertunang

 

Gambar Mawar dan Fizo Honeymoon

Gambar Pasangan Romantik Mawar dan Fizo Omar

Mawar - Koleksi Tudung Fareeda

Mawar Abdul Karim 6

Mawar Abdul Karim Fareeda


Carian Berkaitan
biodata mawar fareeda, mawar abdul karim, mawar fareeda, tudung fareeda

Azhan

Seseorang yang cuba mempersembahkan sesuatu bermakna buat masyarakat.

More Posts - Website

Loading...

Tags: #Biodata Mawar Fareeda #Gambar Menarik Mawar Fareeda #mawar abdul karim fareeda #Mawar Abdul Karim Profile #Mawar Biodata #Mawar dan Fizo Omar

Anggota 4U2C, One II Meninggal Dunia
Anggota kumpulan 4U2C, One II atau nama sebenarnya Nirwan Siari meninggal dunia akibat
Telefilem Dah Mati Pun Cantik (Astro)
Dah Mati Pun Cantik adalah tajuk sebuah telefilem terbaharu yang akan ditayangkan di
Drama Dia Pengantinku (TV1 RTM)
Dia Pengantinku adalah sebuah drama bersiri 24 episod yang bakal bersiaran melalui Slot
Filem Kolong (2019)
Kolong adalah sebuah filem berunsurkan seram hasil gabungan artis Malaysia dan Indonesia. Ia
  1. author

    Mohd azwan b khairuddin3 months ago

    Skang dorg dah pun bpisah akibat campur tgan keluarga…kesian dorg…keluarga sape la yg celaka masuk campur memberi tekanan…?? Aku rase mak fizo…mak dia nk perhatian je 24jam..ngade2

    Reply

Leave a reply "Biodata Penuh Mawar Abdul Karim, Anak Kepada Pengasas Tudung Fareeda"