Biodata Tajul Adik Achik Spin

Tajul Sedalam Dalam Rindu

Biodata Tajul Adik Achik Spin. Pertama kali dengar suaranya memang saling tak tumpah dengan suara abang. Siapa Tajul yang popular dengan lagu Sedalam-dalam Rindu ini? Beliau adalah adik kepada arwah Achik Spin yang sangat sebati dan popular dengan lagu-lagu cinta suatu masa dahulu. Kini adiknya pula mencuba nasib dalam bidang nyanyian seakan-akan menyambung kehebatan abangnya. Semoga Tajul terus sukses dan dikesempatan ini marilah kita sama-sama sedekahkan Al-Fatihah buat arwah Achik Spin.

Biodata Tajul Adik Achik Spin

  • Nama Penuh: Tajul Arif Noor bin Md Shari
  • Nama Popular: Tajul
  • Umur: 17 Tahun (2016)
  • Adik-beradik: Merupakan adik kepada Allahyarham Achik Spin dan Awis/Arwis Qarani (kini menjadi penyanyi utama Spin)
  • Tempat Lahir: Negeri Sembilan
  • Tarikh Lahir: 1 April 1999
  • Agama: Islam
  • Warganegara: Malaysia
  • Bangsa: Melayu
  • Kerjaya: Penyanyi
  • Lagu/Single: Sedalam-dalam Rindu (2016)
  • Syarikat Rakaman: FMC Music
  • Sejarah Dalam Bidang Nyanyian: Pernah menganggotai kumpulan Nasyid Akhdan di bawah Hijjaz Records yang membawakan lagu-lagu berunsur kerohanian dan alunan zikir bersama Mohd. Haizudin Hazad Nazri, Mohd. Zuhair Zakaria dan Mohd. Azrul Amri

Adik Beradik Achik Spin

Gambar Tajul Sedalam Dalam Rindu

Tajul Ketika Menyertai Kumpulan Nasyid Akhdan

Wajah Tajul Sedalam Dalam Rindu


Carian Berkaitan
gambar tajul, tajul adik achik spin, adik beradik achik spin, tajul biodata

Azhan

Seseorang yang cuba mempersembahkan sesuatu bermakna buat masyarakat.

More Posts - Website

Loading...

Tags: #adik-beradik achik spin #Biodata Tajul Sedalam-dalam Rindu #Tajul adik achik spin

Anggota 4U2C, One II Meninggal Dunia
Anggota kumpulan 4U2C, One II atau nama sebenarnya Nirwan Siari meninggal dunia akibat
Telefilem Dah Mati Pun Cantik (Astro)
Dah Mati Pun Cantik adalah tajuk sebuah telefilem terbaharu yang akan ditayangkan di
Drama Dia Pengantinku (TV1 RTM)
Dia Pengantinku adalah sebuah drama bersiri 24 episod yang bakal bersiaran melalui Slot
Filem Kolong (2019)
Kolong adalah sebuah filem berunsurkan seram hasil gabungan artis Malaysia dan Indonesia. Ia
  1. author

    naniey3 years ago

    hye arif…bleh x sye nk id arif?

    Reply
  2. author

    hafisah2 years ago

    asalamulaikum abg tajul..saya sgt minat lagu sedalam-dalam rindu,melamar rindu dan berduet dgn wany hasrita..nak sgat jumpa abg tajul..dulu memang nak ke kl tapi tak jadi abg sulung saya jer d kl sekarang ni..muka abg sulung saya tu hampir sama muka abg tajulll..tak percaya??sekarang dia kerja d kl..

    Reply

Leave a reply "Biodata Tajul Adik Achik Spin"