Category: Lirik

Soro Sapo – Adik Wani & Fendi Kenali

Permalink to Soro Sapo – Adik Wani & Fendi Kenali
Lirik Lagu Dikir: Soro Sapo Penyanyi: Adik Wani & Fendi Kenali soro sapo ku dengar hai dok panggil-panggil soro sapo ku dengar hai dok panggil-panggil dale ramai ramai nya ore tengok berdikir jange malu jange dok raso segan abe sendiri pun ni masih bujang kalu berkenan ko abe sorang bulehlah kita berkenalan soro sapo ku

Loading...

Tak Ku Seko – Adik Wani dan Ropi

Permalink to Tak Ku Seko – Adik Wani dan Ropi
Lirik Lagu Dikir: Tak Ku Seko Penyanyi: Adik Wani dan Ropi bilo aku terpande rupo demo hok comel aku raso tak tehe ingin nak berkenale tapi ku raso segan takut demo tak layan mugo mu rupo comel ramai ore berkene jange abe nok cubo ke buleh malu muko ambo buke nye tino mudoh mu buleh

Lagu Hang Pi Mana – Khalifah

Permalink to Lagu Hang Pi Mana – Khalifah
Lirik Lagu: Hang Pi Mana Penyanyi: Khalifah Hang pi mana Hang pi mana Hang pi mana Hang pi mana Pagi pagi buta Mak dan ayah dah tanya Aku nak kemana Berseluar yankee Baju bunga bunga Duduk atas tangga Ai malu nak kata Takkan ku nak auta Mak ayah tercinta Cek nak pi kerja Insyaallah Bukan

Lagu dan Lirik Anok Tupai – Halim Yazid

Permalink to Lagu dan Lirik Anok Tupai – Halim Yazid
Lirik Anok Tupai oleh: Halim Yazid Ada sekor anak tupa, atah jula mokte kudung ekor perut lapar, jale cari make Kejadian tuhan dipanggil nama tupa asalnyo dale hute, sejenis mamalia kalu pasal jakit kot dahe, diolah yang paling panda jatuh jare-jare kerano dio tok soba Pandai-pandai tupai melopat jatuh tanoh jugok nok wi gambar ko

Lagu Dikir Adik Wani dan Man Khan – Weh Weh Wok

Permalink to Lagu Dikir Adik Wani dan Man Khan – Weh Weh Wok
Lirik Lagu Dikir: Weh Weh Wok Penyanyi: Adik Wani dan Man Khan   weh weh wok …. wok sula gali damar tubik lah adik kakok tengok ore buat perangai buke main mangok buah ore tokse dengar toksoh dok menidok de tahu kokre ramai cuk cuk kendur.. cuk kendur kelapo bali cuk cuk kendur.. cuk kendur

Nati Dok Nati – Rosalinda

Permalink to Nati Dok Nati – Rosalinda
Lirik Lagu Dikir: Nati Dok Nati Penyanyi: Rosalinda Sedeynyo hati seboknyo dale dado Wat ambo cari demo tok jumpo jumpo Siksonyo doh jadi ambo doh gilo ko dio Male termimpi-mimpi raso po demo ado Bangun cari-cari demo ambo tok jumpo Abe mari sini.. lamo doh ambo cinto Repeat (chorus) Lamo dok tunggu sie jadi male