Soro Sapo – Adik Wani & Fendi Kenali


Lirik Lagu Dikir: Soro Sapo

Penyanyi: Adik Wani & Fendi Kenali


soro sapo ku dengar hai dok panggil-panggil
soro sapo ku dengar hai dok panggil-panggil

dale ramai ramai nya ore tengok berdikir
jange malu jange dok raso segan
abe sendiri pun ni masih bujang
kalu berkenan ko abe sorang bulehlah kita berkenalan

soro sapo ku dengar hai dok panggil-panggil
soro sapo ku dengar hai dok panggil-panggil

dale ramai ramai nya ore tengok berdikir
jange malu jange dok raso segan
adik sendiri pun masih bujang
kalu berkenan ko adik sorang bulehlah kita berkenalan

heii.. heii.. heii.. la.. la.. la…

jange malu jange dok bimbang
diri demo ni kawe layan
toksoh la dok mikir panjang
adik kasih abe pun sayang

tapi buleh ku bayangkan
pada dirid emo sorang
walau takleh nak jamah pege
buleh rasa hati di dalam

apa nak dikata ku kata
meme benar belako
kalu lah betul betul bey tidak percayo
kalu lah betul betul dik tidak percayo

ambik lah kapak lah kapak belah lah dada
buke kata nak bekok seloro
royat ni hok sungguh benda hok nyata
biar pun tokleh nak tengok rupa
buleh ku bayangkan dah dengar soro

soro sapo ku dengar hai dok panggil-panggil
soro sapo ku dengar hai dok panggil-panggil

soro sapo ku dengar hai dok panggil-panggil
soro sapo ku dengar hai dok panggil-panggil

dale ramai ramai nya ore tengok berdikir
jange malu jange dok raso segan
abe sendiri pun ni masih bujang
kalu berkenan ko abe sorang bulehlah kita berkenalan

soro sapo ku dengar hai dok panggil-panggil
soro sapo ku dengar hai dok panggil-panggil

dale ramai ramai nya ore tengok berdikir
jange malu jange dok raso segan
adik sendiri pun masih bujang
kalu berkenan ko adik sorang bulehlah kita berkenalan

heii.. heii.. heii.. la.. la.. la..

Adik Waniey Niniy


Video Lagu Dikir: Soro Sapo

Penyanyi: Adik Wani & Fendi Kenali

Klik like untuk lihat video lagu Adik Wani & Fendi Kenali – Soro Sapo

Disclaimer: Kami tidak menyediakan pautan download mp3 lagu kerana ia salah di sisi undang-undang. Kami juga menyokong penuh karya seni artis dan komposer yang terlibat. Jika anda sayangkan muzik dan karya penyanyi ini, sila dapatkan album yang original.

Carian Berkaitan

dow load lagu soro sapo, download video adik wani, jange jange malu dan jange segan, soro sapo mp3

Azhan

Seseorang yang cuba mempersembahkan sesuatu bermakna buat masyarakat.

More Posts - Website

Loading...

Tags: #adik wani #dikir #lirik. video

Lirik Lagu Tak Tun Tuang (Lagu Original Upiak Isil)
Lagu lama yang viral baru-baru ini bertajuk ‘Tak Tun Tuang‘ telah dinyanyikan semula
Lirik Lagu Rintihan Rindu – Wany Hasrita
Rintihan Rindu Penyanyi: Wany Hasrita Komposer: Ibnu & Gouffran Penulis Lirik: Ibnu & Gouffran
Lirik Lagu Bukan Aku – Tasha Manshahar
Bukan Aku (Lagu Tema OST Raisha) Penyanyi: Tasha Manshahar Komposer & Penulis Lirik: Tasha
Lirik Lagu Sumpah Cintaku – Asfan Shah (OST Titian Cinta)
Sumpah Cintaku (OST Titian Cinta) Lagu tema untuk drama Titian Cinta di slot

Leave a reply "Soro Sapo – Adik Wani & Fendi Kenali"