Video dan Lirik Lagu Apo Kono Eh Jang – Ally Noor & Mastura


Muzik Video Lagu Apo Kono Eh Jang – Ally Noor & Mastura (Versi Asal Negeri Sembilan)

Lirik Lagu Apo Kono Eh Jang – Ally Noor & Mastura
oleh Ally Noor & Mastura

apo kono eh jang ally noor

Jang oh Jang
Mano pulak poi eh budak bertuah ni
Sonyap yo…
Siaplah jang oi…
Kobau tu tak boghi makan lai

Batu kikir jambatan bosi
Gulai udang sebelango
Cubo omak fikir dalam hati
Ayo ni bujang sudah lamo aih

Apo kono eh jang kau monong ajo
Orang ke bulan ekau di mano
Muko berpoluh apo teghaso
Carian ubek penawa duko

Poilah mandi hari dah tinggi
Jangan temonung menoman tanggo
Ke sawah kito menuai padi
Apo dikonang pekaro yang sudah

Si milah kau gilokan
Orang dah masuk meminang
Mano den lotak muko
Kondak kau jang diambik orang
Biar omak cari an lain
Ompuk orang jangan diidam

Ha… tu lah, dulu lai den koba kan
Kojo jang… kojo.
Ni.. ke kobun maleh
Ke sawah liat pulak tu

Ah.. Omak ni..
Sekolah tinggi tinggi takkan ke sawah do
Buek malu yo…

Nak kan anak orang tak payah beduit
Apolah nak jadi kau ni jang oi hai…

Abih macano mak
Badan seh ni nak domam yo ghaso eh

Dah den koba an dulu kumpo kan duit
Pinanglah copek ini kau tangguh an
Ke sawah kota mengumpo belanjo
Bekonan den si milah buek menantu

Apo lai kau sosakan
Menghaung tak ado guno
Milah kawin minggu dopan
Melopong kau jang putih mato
Jangan lai dikonang konang
Asik dikonang merano badan

Bekocak air di boting
Limau manih betaruk mudo
Bio becacak koghih dan lombing
Putih kuning den tarik juo

Kau nak apo an milah tu pulak
Jangan jang, malu omak
Kito yang susah nanti

Seh tak kiro
Seh nak an jugo milah tu mak
Apo nak jadi, jadilah

Dah di haruk setan ko budak ni
Dunio pun tak nampak layi…

Ke jelobak ke jelobu
Tuai padi tigo tangkai
Kato ombung den…
Kato ongah den…
Kato ocu den
Podih nyo hati menanggung malu
Tak mati badan menghasai… Aih

Apo kono eh jang…


Carian Berkaitan

gadis bertudung, jangan buek laie yo lirik

Azhan

Seseorang yang cuba mempersembahkan sesuatu bermakna buat masyarakat.

More Posts - Website

Loading...

Tags: #ally #apo #dan #eh #jang #kono #lagu #lirik #mastura #noor #video

Lirik Lagu Kisah Antara Kita – One Avenue Band (OAB)
Lirik Lagu Kisah Antara Kita Penyanyi: One Avenue Band Komposer: Reyhan (Anggota One
Lirik Lagu Bo La Duk Gewe (Nok Pese)
Bo La Duk Gewe (Nok Pese) Penyanyi: Wani Kayrie (cover) Catatan: Bo la duk gewe
Lirik Lagu Bahagia – Eza Edmond
“Bahagia” adalah lagu nyanyian Eza Edmond. Lagu hasil ciptaan Hazmi Fahim ini telah
Lirik Lagu Lagi Syantik – Siti Badriah
Lagu yang sedang viral di Malaysia kini, Lagi Syantik nyanyian penyanyi dari negara jiran

Leave a reply "Video dan Lirik Lagu Apo Kono Eh Jang – Ally Noor & Mastura"